پلاسمای غنی از پلاکت
دی ۱۸, ۱۳۹۷
Show all

درمان دیسک کمر بدون جراحی

دیسک کمر یکی از مهم ترین و شایع ترین بیماری های ستون فقرات است که بر اساس آمارها در بیش از ۹۰ درصد از مبتلایان درمان دیسک کمر بدون جراحی امکان پذیر است.

کمردرد رایج ترین درد اسکلتی_عضلانی است که دیسک کمر یکی از دلایل بروز آن است.

کمردرد ، ضعف و بی حسی کم و اندام های تحتانی ، انتشار درد به اندام های تحتانی و گزگز کردن اندام های تحتانی از علائم دیسک کمر هستند و در صورت عدم درمان دیسک کمر با روش های مناسب ممکن است عوارض زیادی برای فرد مبتلا به همراه داشه باشد.

حالت نامناسب بدن هنگام نشستن و راه رفتن ، وارد شدن فشار بیش از حد به ستون فقرات و اختلالات ساختاری ستون فقرات از مهم ترین عوامل ابتلا به دیسک کمر هستند.

امروزه روش های مختلفی برای درمان دیسک کمر بدون جراحی وجود دارد که به بیماران کمک می کند بدون انجام جراحی های سنگین و پرعارضه به بهبودی برسند.

رعایت اصول حرکتی مناسب و سبک زندگی صحیح نقش موثری در پیشگیری از آسیب های این چنینی داشته و در صورت ابتلا به درمان آن ها کمک می کند.

با مشورت با یک فیزیوتراپیست می توانید از روش های پیشگیری و درمان دیسک کمر مطلع شوید.

فیزیوتراپی

فیزیوتراپی یکی از موثرترین راهکارهای درمان دیسک کمر است که برخلاف جراحی عوارض جانبی نداشته ، کم هزینه و بسیار موثر است.

فیزیوتراپیست از مدالیته های تمرین درمانی ، تکارتراپی ، مگنت تراپی ، درمان دستی و کایروپراکتیک برای درمان دیسک کمر بدون جراحی استفاده می کند.

اوزون تراپی

درمان دیسک کمر با اوزون تراپی نیز از دیگر راهکارهای موثر درمانی است که در کلینیک تخصصی دیسک کمر و دیسک گردن سینوهه ارائه می شود.

اوزون تراپی یکی از روش های موثر در درمان دیسک کمر است.

اوزون تراپی دیسک کمر روشی موثر در کاهش مشکلات ناشی از دیسک کمر و تسکین سایر علائم بیمار است.

لیزر تراپی

درمان دیسک کمر با لیزر تراپی (لیزر پرتوان) نیز در اغلب موراد دیسک کمر موفقیت آمیز بوده و به کاهش درد و اسیر عوارض بیماری کمک می کند.

استفاده از لیزر پرتوان سرعت بهبودی را افزایش داده و بیمار را از دردی که مدت ها از آن رنج می برد رها می کند.

لیزر درمانی با لیزر پرتوان یک روش سریع در تسکین دردهای مزمنی است که با سایر روش های درمانی بهبود نیافته اند.

درمان دیسک گردن بدون جراحی – فیزیوتراپی دیسک کمر – لیزر پرتوان – هزینه لیزر پرتوان – هزینه اوزون تراپی